Ben je enthousiast over ons en ambieer je een carrière bij Via Chasse, dan komen wij graag in contract met jou! Hieronder staan onze huidige openstaande vacatures. Graag willen wij u verzoeken om uw sollicitatie kenbaar te maken aan Sebastiaan Gielens. U kunt een email met daarin uw curriculum vitae en motivatiebrief sturen via sebastiaan@viachasse.nl

Mochten er geen vacatures open staan, of staat de door jou gewenste vacature er niet tussen, dan kun je altijd een open sollicitaties insturen. Gemotiveerde mensen zijn precies wat wij zoeken! Stuur op wat jou speciaal maakt en welke je rol je graag wil invullen.

Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande vacatures wordt niet op prijs gesteld.

Vacatures

Ter uitbreiding van ons inkoopteam op ons kantoor te Maurik zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker. Ben je op zoek naar een baan met veel zelfstandigheid bij een internationaal snelgroeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Via Chassé is sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan klanten door een groot deel van Europa.

Omschrijving

Heb je passie voor internationale handel? Kun je snel schakelen op een dynamische markt? Heb je een commerciële instelling waardoor je de beste prijs wil uitonderhandelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je komt terecht in een team vol enthousiaste collega’s. Bij iedereen staat altijd de deur open en je kunt met je vragen overal terecht. Als Commercieel Medewerker vorm je de rechterhand van één van de senior inkopers. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het plaatsen van de orders bij de leveranciers, de kwaliteit van de producten analyseert en de leiding hebt over de aansturing van de levertijden van de leveranciers. Je hebt dagelijks intern contact de Senior Inkoper, de verkopers en logistiek om alles in goede banen te leiden en zorg te dragen voor een optimale klanttevredenheid. Voor het verwerken van de informatie is een hoge mate van nauwkeurigheid vereist en voor het contact met onze internationale leveranciers, goede communicatieve vaardigheden.

Wat ga je doen?

Samen met je collega zorg je ervoor dat de artikelen ingekocht worden, de kwaliteit op peil is door het aanvragen en analyseren van samples en de producten tijdig verzonden worden naar Europa. Daarnaast bekijk je de nieuwe ontwikkelingen en zie je de commerciele kansen voor deze nieuwe producten die je zelf gevonden hebt!

 

Jouw werkzaamheden

  • Verwerken inkooporders in het ERP systeem
  • Opvragen van relevante informatie om de artikelen te importeren
  • Analyseren van de verkoop forecast
  • Prijsonderhandelingen
  • Levertijden en kwaliteitsafspraken waarborgen met leveranciers
  • Communicatie met de verkopers over goedkeuring van artikelen
  • Communicatie met de ontwerpstudio over artikelen en verpakkingen

 

Functie eisen

  • Je bent een teamspeler!
  • HBO werk- en denkniveau (diploma niet vereist)
  • Je bent kritisch en analytisch ingesteld
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Nauwkeurigheid staat bij jou hoog in het vaandel
  • Flexibiliteit, denk aan bezoeken van beurzen in Nederland en Duitsland
  • Minimaal 32u per week

 

Ons aanbod

  • Een gevarieerd productaanbod
  • Een succesvol en groeiend familiebedrijf!
  • Mogelijkheden tot ontwikkelen en doorgroeien
  • Een gloednieuw bedrijfspand en bijbehorend comfort
  • Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a. een volledig premievrij pensioen, mogelijkheid tot reiskostenvergoeding en een goed salaris gebaseerd op ervaring en opleiding!
  • Full-time baan met uitzicht op een vast contract
  • Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team

 

Interesse?

Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl voor 31 juli 2021. Kijk ook op www.viachasse.nl voor een kleine impressie van onze activiteiten.

Solliciteer

Ben jij een ambitieuze inkoper en zoek je een uitdagende baan met veel zelfstandigheid bij een internationaal snelgroeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

(Senior) Inkoper
Ter uitbreiding van ons inkoopteam op ons kantoor te Maurik zijn wij op zoek naar een (Senior) Inkoper m/v. Binnen het Inkoopteam ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de afspraken met de leveranciers. Je afspraken administreer je in het ERP systeem en wordt waar mogelijk ondersteund door Logistiek en de andere Inkopers. Je bent mede strategisch verantwoordelijk voor het assortiment van Via Chassé. Je zal dagelijks intern communiceren met de verkopers en logistiek. Voor het verwerken van alle informatie is een hoge mate van nauwkeurigheid vereist en voor het contact met onze internationale leveranciers goede communicatieve vaardigheden.

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het gehele inkooptraject ten behoeve van enkele van onze grote klanten. Je onderhandeld de juiste condities uit en hebt gevoel voor de juiste producten op het juiste moment. Daarnaast onderzoek je mogelijke kruisbestuiving van artikelen die bij verschillende klanten worden aangeboden. Je houdt scherp zicht op de supply chain, hierbij voorkom je nee-verkoop maar ook over voorraad, en uiteindelijk leg je verantwoording af aan de directie.

Jouw werkzaamheden
• Het complete inkoopproces, van offertes aanvragen, voorcalculaties maken, onderhandelen met leveranciers, tot het inzetten en opvolgen van orders, bewaken van de levertijd en kwaliteit tot uiteindelijk levering aan de klant.
• Een deel van het verkooptraject, waaronder contact met klanten, bevestigen van orders, onderhouden van levertijden en bedenken van (nieuwe) producten.
• Relatiebeheer met leveranciers en zoeken van nieuwe leveranciers
• Sparringpartner van directie tav assortiment
• Bezoek van internationale beurzen

Via Chassé is een familiebedrijf dat sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan retailklanten door een groot deel van Europa, zoals Action, Gamma en Blokker.

De groei van Via Chassé heeft de afgelopen jaren steeds grotere vormen aangenomen waardoor in 2019 gloednieuw pand gebouwd is, wat in 2020 alweer uitgebreid moest worden. Er zijn 24 medewerkers werkzaam en wij hebben de ambitie om onze groeiplannen te verwezenlijken. Wij zijn een echt familiebedrijf, warm, informeel en korte lijnen. Wij zijn prestatiegericht en zetten onze klanten op 1! Er wordt weinig vergaderd want de deur staat bij iedereen open!

Functie eisen
• Je bent een teamspeler, maar kan ook goed zelfstandig werken
• HBO werk- en denkniveau
• Ervaring met inkopen vanuit het Verre Oosten is een pré
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
• Nauwkeurigheid staat bij jou hoog in het vaandel
• Flexibiliteit, denk aan bezoeken van beurzen in Nederland en daarbuiten
• Minimaal 32u per week

Ons aanbod
• Onderdeel van een succesvolle en groeiende organisatie
• Een gloednieuw bedrijfspand
• Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a. een volledig premievrij pensioen en een goed salaris gerelateerd aan ervaring en opleiding
• Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team

Interesse?

Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl. Kijk ook op www.viachasse.nl voor een impressie van onze activiteiten.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer

Leuk dat je geïnteresseerd bent in deze vacature! Via Chassé is een snel groeiende en internationaal opererende groothandel. Zojuist hebben wij de deuren geopend van ons gloednieuwe pand in Maurik. Door onze groei zijn wij per direct opzoek naar nieuwe logistiek medewerkers die zin hebben om in een leuk dynamisch team aan de slag te gaan! Wij vragen de volgende vaardigheden:

  • Flexibel
  • Teamspeler die zijn collega’s helpt
  • Gestructureerd waardoor je overzicht houdt over je eigen werkzaamheden
  • Nauwkeurigheid zodat je orders foutloos verzameld worden

Vereisten:

  • In het bezit van Hef/Reachtruck certificaat is pré maar geen eis
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar

Wij bieden:

  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen of door te groeien
  • Een uitstekend salaris!
  • Reiskosten vergoeding vanaf 15km
  • Een gezellige vrijdagmiddag borrel
  • Uitzicht op een vast contract incl een volledig door de baas betaald pensioen!

Hoe ziet een typische werkdag er bij ons uit?

 

Zodra je het industrieterrein in Maurik oprijdt zie je ons pand al van ver… je kunt parkeren voor het bedrijf óf komt lopend want de bus stopt op loopafstand.

 

Koffie, thee of warme chocolademelk? Krantje erbij? Jij start de dag zoals jij fijn vindt!

Wanneer iedereen binnen is (uiterlijk 8.30 uur) kan de dag beginnen; in het magazijn heb je een eigen kluisje voor je kleding, schoenen, deo en andere persoonlijke items. Samen bespreek je de planning die opgehangen is en worden de taken verdeeld. Dit zorgt ervoor dat jullie als een team werken én een leuke dag hebben!

 

In de ochtend komt veelal een losploeg die de goederen uit de containers omstapelt op pallets, die jij samen met je collega’s insealed op de automatische sealmachines en dan vervolgens wegrijdt naar de juiste locaties. Om 10u is het alweer pauze en drinken we gezamenlijk wat in de kantine. Dan worden de reachtrucks gebruikt om de pallets in de stellingen te plaatsen. Voor je het weet is het al lunch, en deze wordt geheel verzorgd door het bedrijf! In de middag loop je je orders en zorg je ervoor dat de klanten de juiste goederen ontvangen. Je loopt naar je collega en controleert zijn order, terwijl hij jouw order controleert. Hierdoor voorkomen jullie beide fouten. Aan het einde van de dag ruimen jullie samen op en zorgen voor een schoon magazijn zodat je de volgende dag weer met een opgeruimd gevoel begint! Je werkdag eindigt meestal om 17.00 uur, een enkele keer vragen we je om over te werken omdat er nog laat een vrachtwagen binnenkomt. We hebben zelfs een douche dus fris (en fruitig??) ga je weer naar huis!

 

Sluit jij aan bij bovenstaande functie eisen en spreken de werkzaamheden jou aan? Stuur dan je CV + Motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl t.a.v. Sebastiaan Gielens

Solliciteer

Logistiek

Sales

Studio

Administratief

Overig