Laat jij liever niets aan het toeval over en mocht toch iets anders gaan dan verwacht, laat jij je dan niet gek maken? Richt jij je graag op de details en zie jij (bijna) nooit iets over het hoofd? Ben je op zoek naar een baan met veel zelfstandigheid bij een internationaal snelgroeiend bedrijf? Dan ben jíj misschien de persoon die ons inkoopteam komt versterken als Assistent Inkoper!
Via Chassé is sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan klanten door een groot deel van Europa.
Omschrijving
Je komt terecht in een team vol enthousiaste collega’s. Bij iedereen staat altijd de deur open en je kunt met je vragen overal terecht. Als Assistent Inkoper vorm je de rechterhand van één van de senior inkopers. Je onderhoudt het contact met onze leveranciers in Europa en het Verre Oosten. Dit gebeurt voornamelijk in het Engels. Je werkt de gemaakte afspraken uit in de inkooporders en bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de producten en de planning van de productieschema’s. Je hebt dagelijks intern contact de Senior Inkoper, de verkopers en logistiek om alles in goede banen te leiden en zorg te dragen voor een optimale klanttevredenheid. Voor het verwerken van de informatie is een hoge mate van nauwkeurigheid vereist en tijdens het vele contact met onze internationale leveranciers, goede communicatieve vaardigheden.
Daarnaast bezoek je jaarlijks enkele (internationale) beurzen en volg je nieuwe ontwikkelingen op de voet. Samen met je collega’s bespreek je de commerciële kansen van een nieuw product en help je bij het uitwerken van samples om ze te kunnen verkopen!
Wat ga je doen?
• Ondersteunen van de inkoper
• Onderhouden van contact met leveranciers, voornamelijk in het Engels
• Vastleggen van afspraken en planningen, waarborgen van de kwaliteitsafspraken met de leveranciers
• Analyseren van de verkoop forecast
• Prijsonderhandelingen
• Communicatie met de interne ontwerpstudio over artikelen en verpakkingen
Wie zoeken wij?
• Je bent sterk in plannen en het stellen van prioriteiten
• Je bent nauwkeurig, administratief onderlegd en bevind zich graag in een dynamische omgeving
• HBO werk- en denkniveau (diploma niet vereist)
• Je bent kritisch en analytisch ingesteld
• Je hebt een proactieve houding en werkt graag in teamverband
• Flexibiliteit, denk aan bezoeken van beurzen in Nederland en Duitsland
• Minimaal 32u per week
Ons aanbod
- Een gevarieerd productaanbod
- Een succesvol en groeiend familiebedrijf!
- Mogelijkheden tot ontwikkelen en doorgroeien
- Een gloednieuw bedrijfspand en bijbehorend comfort
- Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a.:
- volledig betaald pensioen door de werkgever
- reiskostenvergoeding vanaf 10km
- een winstdeling
- en een goed salaris gebaseerd op ervaring en opleiding!
- Full-time baan met uitzicht op een vast contract
- Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team
Interesse?
Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl. Kijk ook op www.viachasse.nl voor een kleine impressie van onze activiteiten.
Ter uitbreiding van ons inkoopteam op ons kantoor te Maurik zijn wij op zoek naar een Assistent Inkoper. Ben je op zoek naar een baan met veel zelfstandigheid bij een internationaal snelgroeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Via Chassé is sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan klanten door een groot deel van Europa.
Omschrijving
Heb je passie voor internationale handel? Kun je snel schakelen op een dynamische markt? Heb je een commerciële instelling waardoor je de beste prijs wil uitonderhandelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Je komt terecht in een team vol enthousiaste collega’s. Bij iedereen staat altijd de deur open en je kunt met je vragen overal terecht. Als Assistent Inkoper vorm je de rechterhand van één van de senior inkopers. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het plaatsen van de orders bij de leveranciers, de kwaliteit van de producten analyseert en de leiding hebt over de aansturing van de levertijden van de leveranciers. Je hebt dagelijks intern contact de Senior Inkoper, de verkopers en logistiek om alles in goede banen te leiden en zorg te dragen voor een optimale klanttevredenheid. Voor het verwerken van de informatie is een hoge mate van nauwkeurigheid vereist en voor het contact met onze internationale leveranciers, goede communicatieve vaardigheden.
Wat ga je doen?
Samen met je collega zorg je ervoor dat de artikelen ingekocht worden, de kwaliteit op peil is door het aanvragen en analyseren van samples en de producten tijdig verzonden worden naar Europa. Daarnaast bekijk je de nieuwe ontwikkelingen en zie je de commerciele kansen voor deze nieuwe producten die je zelf gevonden hebt!
Jouw werkzaamheden
- Verwerken inkooporders in het ERP systeem
- Opvragen van relevante informatie om de artikelen te importeren
- Analyseren van de verkoop forecast
- Prijsonderhandelingen
- Levertijden en kwaliteitsafspraken waarborgen met leveranciers
- Communicatie met de verkopers over goedkeuring van artikelen
- Communicatie met de ontwerpstudio over artikelen en verpakkingen
Functie eisen
- Je bent een teamspeler!
- HBO werk- en denkniveau (diploma niet vereist)
- Je bent kritisch en analytisch ingesteld
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Nauwkeurigheid staat bij jou hoog in het vaandel
- Flexibiliteit, denk aan bezoeken van beurzen in Nederland en Duitsland
- Minimaal 32u per week
Ons aanbod
- Een gevarieerd productaanbod
- Een succesvol en groeiend familiebedrijf!
- Mogelijkheden tot ontwikkelen en doorgroeien
- Een gloednieuw bedrijfspand en bijbehorend comfort
- Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a.:
- volledig betaald pensioen door de werkgever
- reiskostenvergoeding vanaf 10km
- een winstdeling
- en een goed salaris gebaseerd op ervaring en opleiding!
- Full-time baan met uitzicht op een vast contract
- Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team
Interesse?
Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl. Kijk ook op www.viachasse.nl voor een kleine impressie van onze activiteiten.
Solliciteer